zondag 21 maart 2010

Werkplek


Zoals beloofd heb ik de boel vandaag helemaal opengegooid voor jullie. De binnenkant van mijn burau die ik in deze post nog angstvallig dichthield. Maar inmiddels flink geruimd en mag alles weer gezien worden.

As promised, I have thrown things wide open for you today. The inside of my Burau that I have scrupulously kept closed in this post . But now it's been cleaned up so everything can be seen.



Binnenin een laatje vol met touw, bedeltjes, enveloppen, zakjes, labels en wat al niet meer die hoofdzakelijk gebruikt worden voor de geschenken en kaartjes voor allerlei gelegenheden.
Zo, hier kan weer rustig gewerkt worden!

Inside a drawer full of rope, charms, envelopes, bags, labels and what not primarily used for gifts and cards for all occasions.
So here I can work calmly again!






23 opmerkingen:

  1. Het was al een mooi plekje om aan te werken, maar in een opgeruimde versie helemaal. Ik vind je postbakjes héél erg leuk!!

    Gezellig dat je meedoet aan mijn give away en lief dat je een link in de zijbalk hebt geplaatst! Nu maar duimen....

    Fijne zondag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n plekje wil ik ook wel, zeker met al die kleine bedeltjes enzo. Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Werkplek?? Het ziet er niet echt zakelijk uit! Meer alsof je veel presentjes in pakt.. sfeervol zelfs :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor! Gewoon een hele zak van die prachtige bedeltjes.......
    Wat een prachtig (en opgeruimd) bureau heb je, Karin.(Om jaloers op te worden...)
    Fijne dag verder, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk een opgeruimde werkplek.
    Een mooi bureau heb je.
    Ik ben laatste weken zoveel aan het knutselen geweest..........moet ook nodig weer even gaan ordenen. Want met een opgeruimde plek werk je gewoon lekkerder.

    Fijne zondag.

    Lieve groet Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O Karin.ik vind dit leuk !!

    Echt leuk al die freubel dingetjes erin en labeltjes...........ik zit net te denken vind ik ook leuk om te doen??....maar dit hoeft eigenlijk niet want ik pak altijd op de winkel de kadootjes in en daar staat alles...en is zo dicht bij huis................oja..ik heb toch een geweldige verrasing gehad gisteren avond............dit geloof je nooit.......mocht een paar uur niet in de gang etc komen.....ook niet naar de wc !! hahahah!!..............ik maak er zo snel mogelijk een post van !!.....maar ben superrtrots en blij wat ik nu zie als ik de slaapkamer in loop.................fijne zondag lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi bureau, ik zie dat je er niet alleen de administratie doet, maar ook lekker kan prutsen. heerlijk toch, zo'n mooi plekje voor jezelf. fijne zondag!
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weet je wat ik ook leuk vind? Die olijfgroene -of legergroene - spulletjes die ik hier zie. Ik hou echt van die kleur en op de kamer van onze kleine zoon wordt dat éen van de hoofdkleuren, maar dan in een grijzig-groene variant. Mooi hoor!
    Fijne zondag, groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karin, wat een heerlijk plekje om aan te werken, zo handig met al die laatjes. Straks als zoonlief hier de deur uitgaat wil ik ook een mooi bureau waar ik heel veel in kan opbergen. Mijn complimenten hoor, het ziet er netjes opgeruimd uit.
    Ik ga nu heerlijk naar buiten, het zonnetje schijnt zo heerlijk op deze eerste dag in de Lente.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dit plekje hoef je nooit meer angstvallig dicht te houden hoor...dit mag gezien worden.
    Wat een prachtbureau zeg, een plek om trots op te zijn.....
    Had ik maar zo'n mooie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er piekfijn uit meid. Leuk dat je zo je buro met spullen hebt staan.
    Daar zit je vast met veel plezier aan.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een heerlijke "werkplek"! Wat ziet het er heerlijk uit, met dat touw,die bedeltjes en labeltjes.... dat wil ik nou ook he...!
    Geniet jij maar lekker aan je werkplek en leuk dat we mee mochten kijken!
    fijne week, groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  13. En nu maar weer zo zien te houden hè?

    Fijne avond nog,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja,zo moet zo'n bureau eruit zien, helemaal goed. Heerlijk die vakjes. En als alles netjes moet zijn, klep dicht en klaar.
    groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, wat een heerlijke werkplek Karin, en zo mooi opgeruimd ook, hihi!
    Fijne avond, lieve groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karin,
    ............werkplek???......dit is een ware HOBBY PLEK!!
    Daar wil je wel de hele dag blijven zitten en lekker bezig zijn....

    Je hebt je aan je woord gehouden;-)
    en je mag eer van je werk hebben, het ziet er ordentelijk uit.

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Karin,

    Wat een prachtig plekje. Leuk met al die vakjes en laatjes! Een inspirerende plek om je creatief uit te leven.

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hout bureau zeg! En heerlijk al die vakjes en laatjes om je mooie spulletjes in op te bergen.
    Fijne week

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig stoere werkplek! En wat een zaligheid aan inpak-hebbedingen.
    Bij mij slingert het door het hele huis. Hmmmm....dat kan dus beter. ;)
    Liefs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Such a lovely desk! It makes me want to sit down with a cup of tea and write a nice long letter. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Karin,
    Dit kan je met recht een werkplek noemen,heerlijk zeg,al die laatjes en vakjes.

    Groetjes ,Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een super werk en knutselplek is het geworden, prachtig! Lieve groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een prachtig bureau zeg!!!
    Heerlijk om aan te knutselen.
    Hop luikje open en creatie maken en hop luikje dicht.
    ideaal
    een hele fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin