vrijdag 5 maart 2010

Koffietijd

Zo, nu eerst even een lekker (klein) kopje koffie, ben al bij de tandarts geweest en langs de bakker en de slager. De rest komt zo!

Now first a nice (small) cup of coffee, have already been to the dentist, the bakery and the butcher. The rest comes later!



Dan wordt het ook tijd om nog een openstaande schuld in te lossen. Een paar weken terug ontving ik de "beautiful blogger award" van Ilse en Michaja. Op dat moment was ik met hele andere dingen bezig maar ik wil ze hier nogmaals hartelijk voor bedanken. Vooral omdat het van twee dames komt bij wie ook  ik graag op bezoek kom.
Aan deze award hing ook een opdracht, schrijf 7 facts over jezelf op je blog en geef hem door. Nou dat laatste sla ik voor nu maar over, want ik heb hem al langs zien komen de afgelopen weken op  diverse blogs. Tsja en dan de facts over mijzelf....daar heb ik over na zitten denken. Ik vond de oplossing van Bellavien wel een mooie, dus die jat ik graag :o).....Jullie mogen mij vragen wat jullie graag van me zouden willen weten en ik ga daarvan 7 vragen beantwoorden. Lijkt me een faire deal.
Ik ben nu wel heeeeel benieuwd wat jullie me gaan vragen. Laat maar komen!

Then it is time to resolve an outstanding debt. A few weeks back I received the "beautiful blogger award " from Ilse and Michaja. At that time I was doing completely different things but I want to sincerely thank them once again. Especially since it comes from two ladies whom I also like to come and visit. This award had also a contract, write 7 facts about yourself on your blog and give him to someone else. Well the last I save for now but, because I've seen him come along in the recent weeks on various blogs.
Well then the facts about me .... I have been thinking about it. I found the solution Bellavien gave a good one, so I like to steal it from her : o )..... You may ask what you would like to know and I will answer 7 questions. Seems a fair deal. Now I'm very curious what you are going to ask. Bring it on!

15 opmerkingen:

  1. Geniet van je kopje koffie. Ik wens je een mooi weekend, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin

    Wat een gedoe die awards..........je ziet ook heel veel mensen die ze liever niet willen..........maargoed ik zal niet weten wat ik zou willen weten van je ??! klinkt leuk !

    Nou schiet me nu binnen wat voor werk doe je ?? dat is een leuke voor mij dan.................( let op dan werk je niet !! )voor de rest ben ik niet zo nieuwsgierig...........zo in de loop van het lezen van je blog kom je achter best wel wat dingen van elkaar toch?

    Heb je de post al gehad??

    Nou groetjes ga even wat doen....tis alweer laat grrrrrr......dat bloggen ook !! hahahaha!! groetjessssss Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin,

    Gefeliciteerd met je blog awards!
    Wat ik van je zou willen weten?

    Hoe is je interesse voor Landelijk Leven zo groot geworden?

    Ik wens je in ieder geval een heel fijn weekend toe en geniet lekker van de koffie!

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin, als je 'Twinsister" weet ik natuurlijk alles al van je hihi, eigenlijk een goedkoop excuus, want ik weet zo gauw niet wat ik je vragen zal (je pincode haha).
    Ik zit nu ook even lekker te genieten van een broodje, heb alle boodschappen ook al in huis en ga straks een grote pan soep maken, doe ik altijd op vrijdags.
    Nou meis ik wens je een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals Ria zegt, sommige hebben ze liever niet. Daar ben ik er een van. Vorig jaar waren er op een gegeven moment alleen nog maar posten over awards, en het is ook zo moeilijk om ze door te geven. Maar natuurlijk gun ik het je van harte hoor. En wat zou ik willen weten.......

    Waardoor ben jij gestart met het bloggen?

    Een heel fijn weekend,
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ho ho wacht ik kom eraan hoor, met melk en suiker graag!!!!
    Enne hoe drink jij je koffie?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  7. well, in my mind I am going to make 4 pillows...but we´ll see, I´m found of hearts as well...and the easter is coming up soon...
    no, I´ll try to make the pillows.... ;)

    Now to the question...
    -What is your favorite piece of furniture in your home?

    Have a nice weekend!

    Love
    Anna-Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Karin met je awards, er gaan er inderdaad veel rond maar ik vind het zelf toch altijd nog leuk om de waardering die er bij hoort te krijgen!

    En mijn vraag....waar mogen ze jou voor wakker maken (niet gericht op zaken in de relatiesfeer hi hi)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karin,

    Ik las zojuist de andere reacties van je blog en heb ik de volgende vraag;

    Klopt het dat je een twinsister hebt, zo ja, lijken jullie dan ook op elkaar?

    Ik heb namelijk 2 meiden van 17 jr en ze lijken als 2 druppels op elkaar.

    Ben benieuwd!

    groetjes en goed weekend!

    Haikey

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O ik zit altijd vol vragen.. geen probleem dus! Heb je een droom?
    Ben benieuwd naar je antwoorden!
    Groeten, Corine(THUIS)

    Enne.. Mea..je twinsister??

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Okéééé, dan zou ik weleens een foto willen zien van jouw favoriete schoenen en tas!! Gewoon, omdat ik dat wel zou willen weten... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat ik graag zo willen weten. Het is al gevraagd wat heeft je er toe gezet om te bloggen en hoe kom je elke weer aan die ontzettende leuke inspiratie?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi there! thank you so very much for your nice comment.

    about the questions then... what is the most awkward thing you've ever done?

    / Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je award Karin, ´t is altijd leuk om gewaardeerd te worden, hoewel het wel steeds moeilijke wordt om nog interessante facts over jezelf te vertellen. Deze oplossing is dus helemaal leuk, alleen zijn de meeste vragen intussen wel gesteld. Wat mij intrigeert zijn de twin-sisters.....
    Fijn weekend, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Att förstå Att din dina poäng är ljus. VAR Så vackra.
    Ha en underbar helg och kram på dig / Ingela

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin