maandag 29 maart 2010

Ei

De week voor pasen, dacht dat het tijd werd om ook eens een ei te plaatsten. Ik ben niet zo creatief als sommigen van jullie, meer van het snel en makkelijk :o)

The week before Easter, I thought it was time to have show some eggs.  I'm not as creative as some of you, more of the fast and easy: o)


Het eierplateau met de eierdopjes heeft mijn oma gekocht in het begin van haar huwelijk. Het zal dus zo'n 85 jaar oud zijn. Geen echt zilver hoor, maar ik vindt het wel mooi.Om de eitjes heb ik een wit vloeipapiertje gebonden. Simpel!

The egg tray, my grandmother bought it in the beginning of her marriage. It will therefore be about 85 years old. No real silver, but it's nice.  I  tied a white tissue paper around the eggs. Simple!





26 opmerkingen:

  1. Haha, jouw titel is 'ei' de mijne vandaag 'eieren'! Prachtig hoor die simpel ingepakte paaseieren, en erg leuk dat rekje van oma!!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi eierplateau is dat. Dat mag je met pasen best even showen. En gewoon een vloeipapier..... helemaal goed.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Zo zie je maar dat het niet altijd moeilijk hoeft te zijn.

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Simpel maar mooi! Hoe kom je erop! Ik vind het een grandioos idee, soms ben ik wel van het knippen en plakken maar die eieren van sommige dames... Ik durf er gewoon niet aan te beginnen! Maar dit is en leuk en snel!

    Lieve groet en fijne week,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou ik vind het prachtig , eenvoud is toch vaak het mooist zo zie je maar weer....en dat plateau is echt een plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tijd voor een eitje...en het hoeft inderdaad niet altijd ingewikkeld te zijn. Wat een bijzonder plateau met de herinneringen die er aan vast zitten!

    Nog een fijne dag! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karin, wat een prachtig geheel, ik vind het ei-plateau prachtig, wat een mooie herinnering aan je oma. Wat een leuk idee de eitjes in papier te verpakken, staat heel erg mooi.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eenvoudig maar mooi! Ik hou er wel van, t is een plaatje! Lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Creatief of niet ik vind het heel erg leuk bedacht en gedaan. Staat erg mooi op dat plateau!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oma had al smaak en van mij mag het wel simpel...erg stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Simpel en mooi. Beter kan het niet. Ook al is het geen echt zilver het is een heel mooi eierstelletje. En nog compleet met het zoutvaatje.

    Wees er maar zuinig op, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi dat eiersetje.
    Hum.. daar hou ik wel van.

    mooie foto ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Simpel maar schattig die eieren in het witte vloeipapier met dat stoere touwtje, helemaal goed,
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dearest Karin!

    Your grandmothers trat is lovely. It is so much more worth that it has belong to her. Cute idéa on your eggs. I am the fast and easy type as well ;)

    Have a nice day!

    Many hugs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet zo creatief? Meid, ik vind het ontzettend creatief bedacht! (en mooi ook...)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Simple things often look soooo good! You had a wonderful idea with this tissue-paper!
    I think I'll try this for our easter breakfast!
    Hugs
    Rabenfrau from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat nou, niet creatief, ik vind het enig bedacht Karin, en je zit tenminste niet te klieren met lijm aan je vingers e.d.(haha)
    En het plateau met de eierdopjes: ¨prachtig!
    Fijne avond, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hi karin!

    blogspot is out of order so I can´t see your pictures...but I´m sure that your eggs looks great!

    hugs
    anna-malin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Karin,

    Mooi in combinatie met dat eierplateau. Stijlvol geheel!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Noem dat maar "niet creatief"! Ik vind het geweldig. Je moet maar net op het idee komen.
    Heel stijlvol.

    Groetjes,
    Corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat leuk! Ik heb m'n eierrekje meteen opgezocht en er eieren in gezet (nog nooit gedaan) Bijna net zo leuk als die van jou.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mmm really nice, looks good together. Nice to keep something from your grandmother.
    Hughs Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit bewijst maar weer eens dat het niet al te moeilijk hoeft te zijn, om mooi te zijn. Ik vind het echt een superidee!!!! En dan zo mooi gestyled op het oude plateau: helemaal tóp!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow je blijft me verbazen.....
    Oh jehh less is indeed more!!!! Wat een super idee, zo simpel maar zo chique.
    Je snapt vast wel hoe mijn eieren verpakt worden met pasen....à la seasons of my home!
    En je houder zeg; WOW!!
    Enne wat serveer je vandaag bij de koffie? ;))
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Snel en makkelijk heeft dus een prachtige originele creatie opgeleverd!!!!
    Groetjes en een fijne dag, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin