vrijdag 12 maart 2010

7 vragen in 7 dagen: no 6


Wondelgijn zei

Okéééé, dan zou ik weleens een foto willen zien
van jouw favoriete schoenen en tas!!
Gewoon, omdat ik dat wel zou willen weten... ;-)


Laat ik beginnen met de tassen. Eigenlijk heb ik hier niet zo veel mee moet vooral praktisch zijn, maar als ik dan voor leuk en mooi moet kiezen dan deze maar. Gewoonlijk heb ik een spuuglelijke zwarte in gebruik met lekker veel vakken zodat ik alles makkelijk gevonden krijg.


totaal niet praktisch, zit geen enkel vak in dus alles ligt
door elkaar, maar wel leuk EN gekregen van manlief.


Schoenen. Ik kon niet kiezen en omdat ik getrouwd ben met een schoenenboer zit ik wel enigszins vast aan zijn merken. Wel makkelijk hoor, manlief brengt ze mee en dan mag ik kiezen, en aangezien ik ondanks mijn ruime uitgavepatroon op kleine voet leef maat 36/kindermaatje is dat in een winkel een crime! Dus hier een selectie van de laarzen want ik heb niet anders gedragen van de afgelopen winter.


allemaal uit "eigen huis" natuurlijk



maar soms ga ik weleens vreemd :o)

En als ik dan toch voor favoriet mag gaan, dan kies ik voor de onderstaande, slippers heeel veel slippers en sandaaltjes, omdat ik verlang naar blote voeten en keurig gelakte teennagels onder leuke zomerjurkjes!


ik weet zeker dat komende zomer de collectie weer
verder wordt uitgebreid, ben er dol op.




Vooruit dan deze nog, omdat mijn man mij zo graag
zo af en toe op hakken ziet.




19 opmerkingen:

  1. Schoenen zegt best veel, maar als je niet alle schoenen aan kunt zegt het ook weer niet alles.
    Maar veel leuke heb je!

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te zien....die zwarte laklaarzen lijken wel heel erg veel op de mijne! En slippers...ik hoop dat je ze heel snel weer aan kan hi hi!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik vind dit zo leuk idee van je...ik blijf gewoon genieten.....
    Van mij mag je door gaan tot vraag 100 of meer.
    Kan ik je nog wat vragen....? Durf het bijna niet te vragen....?
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schoenenboer als man. Denk dat vele van ons dames daar heel blij mee zouden zijn. Prachtige serie laarzen heb je!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, NAAR, zo'n collectie, heeel NAAR!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn tong hangt op het toetsenbord en niet omdat ik aan het bakken ben, maar wat een leuke schoenen heb je, hier wel hoor, zo moeilijk in Zweden, schoenen tassen kopen..... het eerste wat ik altijd doe als ik in Nld ben is naar de dichtbijzijnde schoenenzaak rennen... nog voor de Hema!

    liefs bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O Karin..wat een schoenen!!!

    Geweldig en man met een schoenenwinkel.dat wil iedere vrouw volgens mij..............hihihihiihi!

    Nou mijn keuze van schoenen is altijd zeer beperkt door mijn steunzolen..........snik..........komt hard aan deze post..........hihihihihi!!

    Maar ik overleef het wel..............en lekker lopen is belangrijker toch??

    Lieve groetjes fijne vrijdag en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb zelkf 14 jaar in een schoenenwinkel gewerkt, dus....snap het helemaal :) Lekker he, zo'n schoenenboer als man, steeds de nieuwste collectie als eerste mogen aanschouwen. IK heb maat 41, ook lastig!!

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Karin, I love your blog and this post. I am a bag and shoe person and your post brightened my day. Thank you. Margie in Ireland.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhhhhhh.... Karin, schoenen.....ik heb ook een schoenentic, één van mijn vele overigens hihihi Tassen daar heb ik ook wel wat mee, maar heb (toevallig of niet haha) ook een zwarte tas, die lelijk is van ouderdom, maar ozo practisch is. Wat zit jij goed met een man die in de schoenenwereld zit, je heb een mooie collectie. Ik zit ook altijd met mijn maat, moet er altijd vroeg bij zijn in het seizoen, maar ik leef op grote voet.......42 oinkkkk.
    Ik vind dit echt superleuk met iedere dag een vraag, ben benieuwd naar morgen.
    Ik wens je een fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij weet alle vrouwen wel gek te krijgen hier hahaa die zijn nu allemaal stikjaloers en willen ook een man die in de schoenen zit.
    Die slippers ...heerlijk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jemig, ideaal zo'n man. Ik krijg eerder commentaar op mijn collectie. Maar goed, hij kan huizen ontwerpen en bouwen, dat is ook wel prettig.
    groet,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja wat wil ik nog vragen.....oh zo veel.
    Dit smaakt naar meer....je kledingstijl, alle ins en outs van je huis, je tuin.....
    Maar tja dan ben je nog weken zoet......
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  14. @Bonnie: Alsjeblief zeg...gun me m'n rust :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw,wat een schitterende collectie,laarzen,slippers,helemaal te gek.

    fijn weekend,gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you very much,I also like your shoes,and slippers.....

    See you,
    Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lekker zo'n man...wat een uitkomst voor een vrouw....Prachtige laarzen trouwens en een leuke tas!!
    En dan die man in je vorige post erbij???!! Helemaal niet nodig toch...Fijn weekend, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heerlijk met blote voeten in slippers, ik verlang er echt naar. En een schoenenboer is natuurlijk het einde. Mag je ook mee inkopen, naar Italië of zo?
    geniet van je weekend,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, dat lijkt me super een schoenenboer als man. En helaas weet ik hier ook alles van heb zelf maat 35/36. En dat is ook geen pretje om leuke schoenen te kopen. Maar heb altijd 2 adressen waar ik leuk terecht kan. Maar ja, dan weten ze helaas de prijs ook wel weer.
    Maar je hebt leuke exemplaren staan en jouw favoriet is ook de laars. Heerlijk hé.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin