zaterdag 13 maart 2010

7 vragen in 7 dagen: no 7


lia zei
Waardoor ben jij gestart met het bloggen?

*
Michaja zei
Wat ik graag zo willen weten.
Het is al gevraagd wat heeft je er toe gezet om te bloggen
en hoe kom je elke weer aan die ontzettende leuke inspiratie?


Ik heb al verteld dat ik op zoek was naar Tolix stoelen, vanaf het moment dat we (op papier) ons nieuwe huis hadden gekocht. Dus met enige regelmaat dook ik achter de computer en googelde Tolix.
En toen op een dag kwam ik bij haar terecht.




foto's   "Something White"




Daarna ging ik regelmatig bij haar op bezoek en op een gegeven moment dacht ik laat ik ook eens een foto  plaatsen en voor ik het wist had ik een Blog, kreeg ik bezoek en volgers, Marjolijn was de eerste.
Het werd steeds leuker, ik ontdekte steeds meer blogs. The rest is history!

@ Michaja, de inspiratie krijg ik door jullie. Diegene die een lief berichtje achterlaten en waarbij ik zo af en toe ook eens binnen mag kijken.  Allemaal bedankt hiervoor!
Ik heb het heel leuk gevonden al jullie vragen te beantwoorden en ga de komende tijd eens kijken welke ik  jullie kan stellen en dan verwacht ik natuurlijk ook een antwoord.
Een heel fijn weekend allemaal.
Veel liefs van

18 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er zo ingerold bent...je hebt een prachtige blog, dus het is maar goed dat je bent gaan zoeken naar Tolix stoelen!!

    Een heel fijn weekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen, pssst ben even stiekem hier, moet aan het werk maar je kent het, nog even hier nog even daar! Super leuk om zo wat meer over je te weten op deze manier!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a nice story:)
    And the colour of that chair, I LOVE IT:)

    Have a wonderful weekend,
    love Kjersti

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Karin, Ohhh...alweer de laatste vraag, wat een leuk weetje hoe iemand er toe is gekomen om ook een Blog te beginnen. Bij jou allemaal dankzij de Tolix stoelen van Marjolijn, ook een prachtige blog trouwens. Nou meis ik ben blij dat je op zoek was naar stoelen, zodat we nu kunnen genietenvan je mooie blog met leuke posten.
    Fijn weekend en kom maar op met je vragen hihi.

    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karin,
    Grappig hoe het dan kan lopen, hè? Die stoelen hebben dus al heel wat veroorzaakt! (en fijn dat ze ook lekker zitten..)
    Ik vind je blog heel inspirerend en ik vond de week met de facts erg leuk!
    Fijn weekend, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karin,

    Ja, het was echt leuk om je antwoorden te lezen
    op de gestelde vragen.
    Nu ga ik snel wat doen want ik zit alweer veel te lang achter mijn favo speeltje.

    Gezellige dag en groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Karin ik heb genoten van je dagelijkse posten. Weer eens iets anders. En zo hebben we allemaal een rede om te bloggen en vind het leuk dat je er ook bij bent gekomen.

    fijn weekend
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat de vragen op zijn. Het was leuk om elke dag even te kijken.

    Fijn weekend,
    groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karin,

    Wat leuk dat we mee mochten genieten en wat heb je het leuk gedaan op deze manier! Super die foto's! De topper is toch echt die schoenen hoor! Wauw....!
    Je hebt een prachtige blog en ik geniet (soms gewoon in stilte) heerlijk van je leuke verhalen en mooie foto's!
    Fijn weekend,
    liefs Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Grappig eigenlijk hoe je via Google toch op nieuwe ideeën en creaties kunt komen! :)
    Ik wist van toeten-noch-blazen wat bloggen of een blog was, totdat ik in 2007 bij Google in verschillende talen naar een mooie grijsblauwe verfkleur aan het zoeken was... en uiteindelijk terecht kwam bij Philippe van de Franse blog www.gris-bleu.fr
    Kort daarop ben ik ook aan het bloggen geslagen :)
    Fijn weekend voor jullie en groetjes,
    Marjolijn

    Ps. in Picasa3 moet je dus naar de collage-tool gaan en dan zie je linksboven allemaal gekleurde blokjes ´raster´; dat moet je dan aanklikken en vervolgens staat dan helemaal onderaan ´multi-weergave´ (voor je fotobewerking).

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap helemaal dat de blog van Marjolijn een goede inspiratiebron was om ook te gaan bloggen! Ik kijk ook graag even bij haar binnen!
    Én ik ben blij dat jij de stap hebt genomen, je schrijft gezellige stukjes met mooie foto's!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heej Karin,

    Enig hoor al die antwoorden en vragen, ben gelijk even bij je inspiratiebron wezen kijen ohhhh zo leuk kan mij voorstellen dat je verkocht was.

    Fijn weekend en nog heel lang en veel blogplezier,

    veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi karin,wat leuk om alle vragen en antwoorden te mogen lezen en de tolix stoelen zijn helemaal het einde.

    fijne dag nog,lieve gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Maarre, tja vraagje...heb je ze ondertussen ook gevonden je tolix stoelen???
    Oeps maar nu wordt het me te heet onder de voeten hoor...straks vraag je me nog wat..... ik ben weg.....
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karin,
    Haha,ik zal het in mijn achterhoofd houden hoor...
    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karin

    Jij mag mij alles vragen hoor !! leuk de afgelopen week ,.....als ik ooit een award krijg ga ik het ook zo doen als het mag van jouw !!?? jouw idee pikken??

    Fijn weekend verder lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super gezellige leuke site!!
    Veel te lezen en te zien.
    Ik kwam via via op je blog en vind hem super leuk
    Ik ga je volgen hoor
    een heel fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig hoe het kan lopen hé, ik ben ook bij toeval op een blog terecht gekomen, zat op een site voor interieurstickers en daar sond een link naar een andere site en van de ene link kwam ik in de andere. En toen kwam ik op Brocaatje. Ik had nog nooit van een blog gehoord hihihi. Maar vond het zo leuk en kwam op steeds meer blogs terecht. En ja dan wil je het uiteindelijk zelf ook. Ik ben nu 2 maandjes bezig en vind het heerlijk.
    Ik zou zeggen kom ook eens bij mij neuzen {Rozemarijntje's Brocante}
    Vond het leuk zo die 7 vragen in 7 dagen, leuk bedacht
    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin