woensdag 3 maart 2010

Charms

Ik was ze al diverse keren tegen gekomen en kwam ook wel eens op haar blog. Telkens was ik weer onder de indruk van de mooie charms die ze maakt en uiteindelijk ben ik gezwicht.
Toen ik een kado voor een vriendin zocht dacht ik aan Alicja en ben op zoek gegaan op haar blogwinkeltje , natuurlijk kon ik het niet laten om er ook voor mezelf te bestellen.

I had seen them several times already and was sometimes on her blog. Every time I was  impressed again by the beautiful charms that she created and finally I caved. When I was looking foor a gift for a friend  I thought of Alicja and searched on her blog shop and of course I could not resist to order some for myself.



De charms die ik voor mezelf bestelde; Liquers & Balsamique, met de hand gemaakt en zo te zien met veel liefde.

The charms that I ordered for myself, Liquers & Balsamique, hand made, and as it seems with much love.


En aan de onderkant heeft ze haar naam gegraveerd,  Alicja Radej, waardoor het echt een kunstwerkje van haar hand wordt. In de banner van haar blog  "Arte Ego" staat de volgende quote;

And the bottom has her name engraved, Alicja Radej, making it truly a work of art from her hand. In the banner of her blog "Arte Ego" you'll find the following quote;

 
It isn't the size of the gift that matters, but the size of the heart that gives it.







25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bedels. En ook nog Gegraveerd. Helemaal mooi. Geniet er lekker van.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn inderdaad mooi, ik kan me voorstellen dat je daar voor gezwicht bent!

    Hoe gaat het met je...lukt het om de draad weer een beetje op te pakken?

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karin, wat een bijzonder kadootje voor je vriendin en wat een prachtig quote. Helemaal waar, ik zeg zelf ook altijd dat iets met liefde gegeven moet worden, het maakt niet uit of het dan duur of bijna niets kost, want het kostbare zit em in de liefde waarmee iemand dit aan je geeft, dat is al een geschenk op zich.

    Nou lieve tweelingzus in passie voor alles, ik wens je een heerlijke dag toe en bedankt voor je altijd leuke reacties op mijn blog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, het zijn echte pareltjes die Alicja maakt! Ik had haar vroeger al ontdekt en ze heeft ook in verschillende bladen gestaan. Ze werkt zo nauwgezet en de charms zijn tot in het fijnste detail afgewerkt. Prachtig gewoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hello...i just discover your blog...ohhh your pictures are beautiful...i like it

    im nathalie from chinerdslefroid.canalblog.com

    have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige tekst ik ga hem op schrijven .
    heel erg mooi.
    en je vriendin boft maar met zo een vriendin als jou.
    lieve groet Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tja ze zijn inderdaad prachtig, dank voor het delen.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin,

    Alicja maakt inderdaad erg mooie charms.
    Had al eens eerder op haar site gekeken.
    Om te kwijlen!!

    Ik wens je vandaag een fijne dag toe...

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karin, wat zijn ze mooi!!! Ik heb even op haar webwinkel gekeken en ze heeft een prachtige franse lelie.... dat wordt een mooi cadeautje voor mezelf, binenkort.
    Bedankt voor je tip. Lieve groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Karin
    What a nice blogg. you got. I like it.
    Best regards
    Rikke www.Honningogflora.dk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kado om weg te geven aan een dierbaar iemand......
    Maar moeilijk zeg welke moet je nu weggeven? Ze zijn allemaal om te hebben.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hej !!!!!!!!! What a nice blog, from Betina-sommerhusstil.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Karin ...wat leuk zeg...........heb even gekeken op haar site......ziet er echt leuk uit !

    Nou bedankt voor de tip..enne ga je morgen achter je brievenbus liggen ........ hahahahhahah!!

    Groetjes fijne avond Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. beautiful charms!! I have seen them before and everytime I just really want to have one....

    hope you are feeling fine and enjoying the upcoming spring....

    love
    anna-malin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi en idd als het met liefde gegeven is, dan maakt het niet uit wat het is.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb net een kijkje genomen op haar blog. Wat een geweldige mooie charms maakt ze. Ik ben er echt even stil van, zo mooi. Ik ga zo nog even terug om rond te neuzen...
    Fijne avond
    Groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. They are so beautiful Karin! Love printing and colours! I agree with your choice!
    Big hugs!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Karin, bedankt voor de tip enneh, heel begrijpelijk dat je daar voor gezwicht bent. Ga zo ook even een kijkje bij haar nemen. Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Die zijn ongelofelijk mooi!
    Ik ga zometeen gelijk op je linkje klikken! :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat zijn ze prachtig!!
    Bedankt voor de tip, ga zeker op haar site kijken.
    groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello Karin!

    I love her charms and her wonderful pictures. Yours are just lovely, it was good that you ordered some for yourself;)

    Hope the sun shines on you tomorrow to;)

    Hugs
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi! Romantisch en toch eigentijds.. Ik ga ook eens een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wat mooi, ga snel eens kijken op de site.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Karin, het zijn prachtige charms! Vooral de gravure met haar naam maakt het in mijn ogen extra mooi! Het is een mooi origineel geschenkje om te geven EN te krijgen!
    Inderdaad mooie en juiste tekst ook hé.
    Groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin