vrijdag 26 maart 2010

Blijvertje

Nee hoor, ik was niet bang om volgers te verliezen door mijn vorige post, het was een opmerking met een dikke, vette knipoog.  Maar toen ik liet zien wat ik op het oog had voor de schoenenbroers keek mijn schoonzus mij een beetje meewarig aan. Ik geloof dat ze niet echt begreep waarom ik daar nu zo enthousiast over kon zijn. Ach ja, smaken verschillen nu eenmaal. 
Vanochtend heb ik er afscheid van genomen *snik* schoenenman heeft hem meegenomen naar de zaak.

Maar mijn vaste lezers weten inmiddels dat ik graag kadootjes geef, maar ook meestal de verleiding niet kan weerstaan om toch ook nog iets voor mezelf te kopen (Ja, ja een van mijn zwakheden...ik weet het). Dus zo ook deze keer.


Want bij dezelfde aanbieder kwam ik ook deze tegen. En deze mag blijven! Ik heb er alleen nog niet de juiste plaats voor gevonden, dus voorlopig is het telkens nog een verrassing waar je hem tegenkomt.


Fijn weekend allemaal!



26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige lamp, lekker stoer weer, maar daar ben ik inmiddels wel achter...dat is jouw stijl! Helemaal top hoor!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin,wat een geweldige lamp,schitterend.
    Lekker stoer.

    Alvast een heel fijn weekend,gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Karin,wat een geweldige lamp,schitterend.
    Lekker stoer.

    Alvast een heel fijn weekend gewenst,gr inka en andre

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, werkt ie ook nog? Dat zou helemaal super zijn. Ik hou wel van die ruige stijl.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Godmorning Karin!

    Now I am awake and alert *smiles*. The translator didn´t work but I hope this lovely lamp is for your house this time! You are a lucky girl that gor such a great lamp, I am jealous ;)

    The snow is melting slowly. It is still 30 cm but I heard that it is going to be a warm weekend so it will soon dissapear. I long for spring now;)

    Have a nice day my friend!

    Many hugs
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha, dit exemplaar zou ik ook meegenomen hebben! Al die metalen lampjes geven toch wel zo´n leuke industriële touch in het interieur. Mooi!
    Fijn weekend voor jou, groetjes,
    Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi

    Wat een mooie gave lamp zeg !! zit er een banjonet fitting in.??

    Ik moet nog steeds op zoek naar zulke lammpjes met zo'n aansluiting voor onze burolamp..............zucht..........eh mag ik even vragen waarom mij give away niet in dit mooie rijtje staat ??? hahahahah!!

    Lieve zonnige lente groetjes van mij.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin, wat een plaatje van een lamp, zo aprt, daar heb je vast wel een mooi plekje voor.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige lamp Karin, en ach, je moet ook af en toe wat voor jezelf kopen hoor, dat is heel goed, daar kun je heel blij van worden.
    Bovendien: het houdt de economie draaiende, toch?
    Fijn weekend, lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij vindt ook altijd de mooiste en stoerste spullen ever!
    Nu ook weer een beauty van een lamp!
    Als ik wat zoek kan ik beter jouw een opdracht geven dan komt het helemaal goed!

    grtjssss

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi, heb er een die er veel op lijkt alleen de voet is anders. Ik wens je een fijn weekend, groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal jou style.....mooie lamp, past goed bij de lampen boven je tafel.
    De voet is 'n beetje Art-Deco volgens mij...

    Jezelf af en toe beetje verwennen.....niks mis mee hoor;-)

    Fijn weekeind!
    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goed adresje geweest. Is de lamp wel veilig?
    Mijn man doet nooit moeilijk maar soms wel als ik met ijzeren lampjes thuis kwam, was ie bang dat ik er aan "bleef hangen" de schat.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie lamp, fijn dat deze wel mag blijven. Die andere was is ook prachtig. Al snapt je schoonzus er niks van, wij wel hoor!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Karin,
    Wat een aanwinst! Ik snap meteen dat je hiervoor gevallen bent! Laat die verschillende plekken maar eens zien; volgens mij maakt het niks uit, staat ie overal..
    En die schoonzus? Tja, die heeft er duidelijk geen verstand van! Gelukkig verschillen smaken, doen mensen zoiets ook weer eens weg, kun jij ervan genieten!
    Fijn weekend, Nieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige lamp.ik ben ook zoek oude verlichting voor mijn kantoor:)Ik ben jaloers op uw oude lamp hihi.
    ik ben volgen op jij.
    Een fijne weekend
    Groetjes Karolina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer hoor dit, dit kost je nu wel volgers dat begrijp je zeker wel....... wie houdt nu zo'n prachtlamp.........deze moet je gewoonweg weggeven......
    Ah je mag me altijd bellen......;))
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. oh my... I love it:)
    You lucky girl!

    Happy easter to you,
    love Kjersti

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I do love that lamp, I want one....
    have a lovely weekend.
    sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nou, dat plekje vindt je er vast wel voor! Wat een gave stoere lamp! Past eigenlijk overal wel bij.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gouden vondst weer! En inderdaad perfect bij je andere stoere vondsten.
    Jij ook een heel gezellig weekend,
    Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh maar dat is ook een beauty.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow - I just love that lamp! Wonderful. And I love the clock you showed last time also! :) Great stuff!

    / Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooi lampje en ik geloof dat hij helemaal zijn plekje heeft gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Karin, you are sooo sweeet! You always make me smile!

    Have a cosy, grey and lazy evening!

    Many hugs!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Karin!
    What a lovely lamp! I especially lika the roughness about it!

    I also want to thank you for your sweet words! They make my heart warm!=) Moments when reading all the comments are always glad and I enjoy it...

    Now I´m courious what you are making for plans for Easter...? Are you planningj on something special?

    Have a nice start of this week!
    hugs Emelie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin