vrijdag 13 november 2009

Verliefd


Al speurend op het web kwam ik op de site terrecht van Walther & Co. Ik ben op slag verliefd. Vindt de huisjes helemaal geweldig. Ik moet nu nog gaan speuren naar verkoopadressen, want ik moet en ik zal....... Zucht, op de foto is het al genieten, maar ik wil ze dolgraag in het echie zien. Zoeken dus maar. Als iemand een adres weet, niet voor je houden, mij gewoon laten weten hoor. Oh, oh ik voel het al, ik wordt weer gulzig. Even rustig ademhalen.


En deze engel is natuurlijk ook niet te versmaden. Wat is er toch veel moois te vinden, nu mijn portemonnee nog enthousiast zien te krijgen :-))

Fijn weekend allemaal.




UPDATE: Ja hoor wat is internet toch een fantastisch medium, even een mail gestuurd naar Walther & Co en zie hier een webwinkel in Nederland. Nou dat wordt dus sparen!

4 opmerkingen:

  1. Die zijn mooi......
    Ben benieuwd hoe dit afloopt. Enne....rustig doorademen hoor.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het staat mij bij dat ze bij Intratuin ook zoiets hebben, maar dan in het zwart. Ik weet eerlijk gezegd niet meer of die raampjes daar ook zo mooi in zaten!

    Groetjes, Ingrid
    (Home & Lifestyle)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You're righ...these zinc houses are very pretty and the angel too! Thanks for sharing the nice link!
    Have a great week end!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bij Wolllies in Haarlem heb ik ze vorig jaar al gezien (www.wollies.nl). Misschien hebben ze de huisjes dit jaar ook weer, anders moet je ze even bellen.

    Groetjes,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin