vrijdag 27 november 2009

Tata ..........!!


Sorry schat, het moest, koude voeten zul je niet hebben, je kunt ze alleen niet meer zo hoog optrekken, maar ik had mijn volgers beloofd dat ik aan de slag zou gaan, met mijn cijfers, die ik inmiddels compleet had (weet je nog?), maar waar ik nog niets mee had gedaan, ennuh nu begint de advent en ik had nog niets..........dus het moest, echt!


En dit is dan het resultaat, kaarsen met de sokken van mijn man aan, de cijfers van Ilse en een bloemetje voor de kleur. Pff, net op tijd klaar!

Inspitratie heb ik opgedaan op diverse blogs die ik volg, dus allemaal dank daar voor!

19 opmerkingen:

  1. Super zeg wat een leuk idee is dit....

    Jij zit er in ieder geval warmpjes bij zo
    Alleen je man heeft nu koude voeten;)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit hier te grinniken achter de laptop, wat een heerlijke manier van schrijven! En je adventskaarsen zijn prachtig geworden, daar heeft je man toch wel koude enkels voor over??
    :)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha dit is echt geweldig, zo grappig die afgeknipte sokken, en wat een resultaat GAAF!!!!! ohhh nu kan ik geen sokken rek meer voorbij lopen in de winkel zonder te kijken en bij al die leuke sokken te denken ...die zou leuk zijn of die of die..... ik ben helemaal verliefd op al die leuke ideen en deze is er weer zo 1 van ohhhh wat gaaf.
    lieve groet Irma en een heel fijn weekend
    ps en je cijfertjes om te smullen, niet vergeten he zondag de eerste advent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat gaafffffffffff, hahahhaha moet vreselijk lachen om die sokken van manlief ze zien er ook nog vreselijk nieuw uit....nou ja handig in gympen dan zie je ze niet ...gewoon aan laten trekken.
    Dit ziet er weer waanzinnig uit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee, die kaarsen in die sokken.
    En ook dat boek uit je vorige post. Dat wist ik niet. Leuk om te onthouden. Bedankt voor de tip.

    fijn weekend, lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag las ik je berichtje op mijn blog en zodoende ben ik hiet beland, vreemd maar volgens mij ben ik hier nooit geweest terwijl ik toch allerlei bekenden in je volgers lijstje zie staan. Ik heb me er dan ook bij aangesloten Ik ben weg van je eethoek (wat ren mazzel met die stoelen) Je advents kaarsen staan er ook mooi bij ;)
    Ik ga je linken in mijn lijst met nieuw ontdekte blogs
    groetjes desiree.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ha geweldig om dit zo te doen. Ik hou het bij lintjes . Maar dit is geweldig. Gelukkig komt de Sint snel kan je hem nieuwe geven;-)Fijn weekendGr Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Karin, viavia kwam ik op je blogje terecht. Ik las je laatste blog en had een enorme smile op mijn gezicht! Ik had graag de reactie van jouw man gezien als hij erachter kwam dat zijn lekker warme sokken nu een kaars verwarmen! Het resultaat is wel geslaagd dus je het doel heiligt de middelen zeker? Leuk gedaan! Is het goed dat ik je bij mijn favorieten plaats zodat ik de weg naar jouw blogje gemakkelijk terug kan vinden? Fijn weekend An

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a lovely idea!!! Your candles in the socks are very nice!
    A great week end to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel orgineel om hier stukken sok voor te gebruiken, kom er maar op..
    ziet er erggg leuk uit!

    groet van jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahahahahahahahahaha ... duikt je man 's ochtends nietsvermoedend in z'n sokkenlade ... vindt-ie DIT!!!

    Maar je adventskaarsen zijn wel errug mooi (en warm) aangekleed zo!

    Fijn wiekent gewenst!
    Sas

    BeantwoordenVerwijderen
  12. NOU JA!!! Wat een leuk idee zeg om daar gewoon sokken voor te gebruiken. Daar moet je idd maar opkomen, goed hoor! En ze zien er mooi uit!! Die cijfers, die zijn ook al zo mooi. Straks ff kijken op onze winter fair, wie weet.....;)

    Liefs en een goed weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful idea!!
    Now, the lights won´t be cold.....;)
    Have a wonderful 1:a advent...

    Hugs
    Anna-malin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Idee?!?!?!? durf ze hier in de koude winter niet met mini sokjes te laten lopen hoor haahah...

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En ik ook kreeg een glimlach om de mond toen ik die sokken zag. Echt een giller.
    En hoe reageerde je man?

    Fijn weekend verder.
    Gr.Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk en origineel idee!
    Het staat prachtig!
    Is je man er ook zo gelukkig mee? hahaha

    grtjsss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. whoehhhhhhaahhaahhahahaaa ik kom niet meer bij met die reactie van jou....

    BeantwoordenVerwijderen
  18. That is a wonderful idea, I just love it!!!
    So originell but beautiful!
    I hope you are having a white christmas!!
    Bye Cilla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin