maandag 24 mei 2010

Geslaagd

Allereerst wil ik jullie bedanken voor de felicitaties die ik heb gekregen. En dan zoals beloofd een verslag van het feest. Ik kan zeggen, het was helemaal af en het grootste kado was natuurlijk het prachtige weer wat zorgde voor net dat beetje extra sfeer. Dus hierbij ook een grote dank aan de weergoden die ons zeer gunstig gezind waren (we zullen het verdiend hebben *ahum*).  En gelukkig zijn daar de foto's!


Er werd dus een tent achter het huis geplaatst, met daarin de bar en wat statafels, die dankzij het mooie weer ook in de rest van de tuin een plaatsje vonden.


Ook aan de sfeer was gedacht. Lampions met een ledlampje aangeschaft. 's Middags met de zonnencellen in de zon gelegd zodat ze op konden laden.



Een aantal werd achterin de tuin aan de leilindes opgehangen. De tuintafel was bestemd voor de kids. We hadden iemand geregeld die de kleintjes voorzag van de mooiste gezichtsbeschilderingen (bedenk me nu dat alleen de meisjes hier gebruik van hebben gemaakt)


Ook de kas werd aangekleed. Het bistrosetje (wat anders toch maar in de weg stond) kon erin, wat plantjes potten en bloemen erbij, lampionnetje aan het dak en klaar.



Naast de statafels ook wat zitjes voor de ouderen in het gezelschap, waaronder de louncheset.



De vijver lag er weer keurig netjes bij, zelfs de waterplanten waren in de feeststemming en hadden voor bloemen gezorgd.



Wat potten en planten her en der, niet teveel want er moest natuurlijk ruim plaatst zijn voor alle gasten!
(Het waren uiteindelijk 85 volwassenen en 25 kinderen. oeps!)


Deze stonden al keurig in de rij te wachten op een plaatsje op de tafels.
Een korenbloem met een takje gipskruid.


En deze jongens stonden ook te wachten met hun voeten in het ijs, (prosecco, witte wijn en rose), maar dan op mij en alle andere gasten natuurlijk.
(idee voor de ijstafel kwam van vriend P. van de catering, zo leuk!)


En het werd later en later........
(de wazige gezichten heb ik zelf verzorgd, lag niet aan de drank haha)


En toen was iedereen naar huis. De enige achtergebleven gasten in mijn tuin waren deze lichtjes :)
Ik kan zeggen dat het een fantastische middag en avond was, mede dankzij de goede zorgen van vriend P. met zijn team, die ons op tijd van ons natje en droogje voorzagen (de keuken was off-limits! alsof ik dat erg vond) en voor vertrek alles keurig opgeruimd hadden.



En vandaag was het opruimen, de boel weer ingepakt (dat groene geval is de tent, zo'n vernuftig systeem!) word morgen allemaal weer opgehaald.



En langszaam aan kregen we de boel aan kant, ook nu werkte het weer weer mee!


En beetje bij beetje kreeg ik mijn tuin weer terug. Het gezegde luidt "na gedane arbeid is het goed rusten" en ik denk dat jullie wel weten welk plekkie ik daarvoor in gedachten had :)


Zo nu even helemaal niets meer!



39 opmerkingen:

  1. Lekker met de voetjes omhoog, en nagenieten..
    De foto's zeggen genoeg..
    Groet, cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk verslag van wat vast een hele gezellige middag/avond is geweest Karin. Het zag er allemaal prachtig verzorgd uit. Had ook al even bij je zus gekeken en je had gelijk hoor, die foto´s waren te klein, daar heb je een loep voor nodig, geen leesbril, ha ha.
    Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad, en een hele goede nieuwe week, lieve groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje wat een werk. Het ziet er echt heel mooi uit. Jullie zijn wel bofkonten wat het weer betreft. Was denk ik een dag om met veel liefde op terug te kijken. Leuk hoor. Fijne week......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er super uit...maar ik vroeg mij nog steeds af waar het voor was hi hi! Maar terugkijkend bij je vorige post zag ik je reactie en ....er viel heel veel te vieren en dat is ook uitstekend gelukt! Je hebt niets aan het toeval overgelaten...alleen het weer, maar dat werkte gelukkig ook héél erg mee! Je kunt terugkijken op een zeer geslaagde party!

    Een fijne week...waarin je even kunt bijkomen, hoop ik! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er GEZELLIG uit!! Heerlijk dat jullie zulk goed weer hadden he!! Dat is toch net iets extra's! En wat leuk die lampionnen!
    Dit is vast een avond waar jullie nog met veel plezier op terug kijken!!
    Geniet van je rust en nog een fijne week!
    lieve groet, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karin,

    Wat een werk heb je aan het feest gehad. Zie er gezellig uit!! Weer heeft je ook lekker verwend.

    Fijne avond!
    Lieve groet,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat het een geslaagde avond was, geloof ik graag!!
    Wat zag het er allemaal mooi & gezellig bij je uit...
    Nu met de beentjes omhoog en lekker uitrusten...
    Groetjes, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww Karin...wat een geslaagd feest was dat heerlijk...............echt zo goed verzorgd allemaal !!..............leuk leuk !!

    Nou nu maar weer genieten van je rust..................fijne avond nog !! lieve groetjes Ria.....oja kom even een kijkje nemen bij me,......leuk !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW~!!!! 85 plus 25.....*SLIK*...zoals eerder gezegd....MIJ NIET GEZIEN....als gastvrouw ;)!!!!
    Wat ziet het er allemaal gezellig uit zeg! En wat fijn als je zoveel hulp krijgt.....maar het is ook weer fijn als je tuin weer van jou is he. en alles aan kant!

    Rustige avond!!

    Liefs
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. .....oeps.....kom er nu achter dat ik het een en ander gemist heb....en ben even terug gaan lezen..

    MAAR IK BEN WEER HELEMAAL BIJ!;-)

    Allereerst van Harte Gefeliciteerd met alle leuke dingen die jullie te vieren hadden!!!

    En dat moet een geweldig tuinfeedt geweest zijn als ik de foto's bekijk,toppie!!!

    Heerlijk om het zo'n groot gezelschap naar de zin te maken.

    Zat zojuist ook je prachtige ketting nog te bewonderen,speciaal voor jou gemaakt, heel fijntjes!

    Nou maar lekker met de beentjes omhoog en nagenieten!!!

    Lieve groet,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou zus, het was meer dan geslaagd.
    Kids na douchebeurt om 1 uur s'nachts in bed en manlief weet van het laatste uur niets meer.
    Vandaag lekker nagenoten, geen hoofdpijn, dus prima wijn.
    Maar niet zeuren over mijn blogfoto's. Ik heb erg mijn best gedaan, en dan moet je het maar uitleggen.
    En als je ze aanklikt, worden ze vergroot!!!
    Zullen het er vrijdag in Harderwijk eens uitgebreid over hebben.

    Kus, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karin, na een paar dagen van afwezigheid heb ik helemaal jullie feest gemist hihi.
    Jullie hadden heel wat te vieren las ik. Van harte gefeliciteerd nog met de verjaardag van 'schoenenboer' en jullie 13-jarig huwelijk.
    Wat een prachtig weer om een tuinfeest te geven en wat hebben jullie alles sfeervol versierd.
    Hopelijk ben je weer heerlijk uitgerust, ik heb het er vandaag ook van genomen.
    Fijne week en liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Karin, dat is geen feest dat is een PARTY!!! 85 + kids...wat een klus. Maar mooie plaatjes heb je gemaakt. Leuk dat we om een hoekje konden kijken, je hebt er wel lekker de ruimte voor, supertuin heb je.
    Een dag met een gouden randje die je voor altijd bij blijft. Nu lekker gaan nagenieten de komende dagen en effe bijkomen!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als eerste nog van harte gefeliciteerd! Het zag er erg gezellig en sfeervol uit. Fijn dat jullie genoten hebben. Het was echt heerlijk weer he, wat een geluk!
    groetjes Jacqie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zag er heel mooi en gezellig uit, vooral het ijs, heel professioneel. Kun je leuk op terug kijken.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh my... Karin, I have no words:)
    This was so beautiful! Can you arrange my wedding one day, maybe?;)
    Your garden i so charming, and I love the lightening...
    I must save these pictures, that´s for sure:)
    So professional...

    Thank you so much for sharing:)

    Love Kjersti

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Congratulations Karin!!!!! Everything look just perfect!!!! You made a great job! What a beauty your garden!!! I'd have liked to be there!!!
    A nice week to you!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet het er ongelovelijk gezellig uit!! en waar heb je die leuke lampionnen vandaan, super joh!
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie foto's hoor en wat fijn dat het zo'n geslaagd feest was .
    Je hebt toch ook werkelijk een prachtige tuin , daar kun je met gemak zoveel mensen hebben .
    Vorig jaar hier een BBQ verzorgd voor 25 mensen maar dan wordt het op ons binnenplaatsje ook al wat , gelukkig hebben we de carport dan nog waar we onderdak kunnen vertoeven .

    Nou , ik wens je een hele fijn week verder , geniet nog lekker na van de leuke avond ...........
    lieve groet Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. ohhh Karin heerlijk dat het zo'n geslaagd feest was daar kun je goed op terug kijken en het weer dat kun je niet regelen daar kun je alleen maar op hopen, en mooi was het.
    Je aankleding ziet er zo sfeervol uit wauw echt zo profesioneel aangepakt, die lampjes ohhhhh zzzooooo leuk!!
    Nu heerlijk nagenieten en natuurlijk eindeloos napraten en foto's kijken;-))

    veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn dat jij van dat lekkere weer had, en het zag er feestelijk uit.
    Heerlijk dat je alles zo weer mee kunt geven, en niets hoeft te doen hé.
    Geniet vandaag nog even lekker na.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Karin, voordat ik naar m'n werk ga kijk ik even mee op jouw feest, ziet er tiptop uit allemaal! En alles weer netjes opgeruimd.. ook helemaal oké.. nu weer over tot de orde van de dag.
    Dat zal niet meevallen ;)
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Waanzinnig, wat een sfeertje!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh dat klinkt perfect allemaal , cool man....die lantaarns zijn leuk !!!!
    Zeg jij weergodin zorg jij even voor mooi weer dit weekend ook even?? neem dat mee ja ....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat ziet er super feestelijk uit Karin. Heerlijk dat het weer ook meewerkte. De lampionnen zijn ook erg leuk trouwens.
    Fijne week, groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hi!
    Wauwww!!!Beautiful party U organized!
    Nice garden, Like the lamps, Happy that you had a nice time, Something to remember/ Congratulations!
    Thank's for the comment...=)
    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hello Karin!

    You must be tired after your party, what a big and great one. It all looks stunning and the lanterns are great. It is hard but also sooo nice to have a party at home. Lucky the weather was so good;)

    It is cold and it has been raining here all day. The sky has been open and it hasn´t stopped untill now! I hope for some better weather tomorrow;)

    Your garden looks so nice!!!

    Have a lovely week!

    Many hugs,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. what a wonderful place!! and seems like a fantastic party, how could it not with such a wonderful stage. really like the house, what a beauty! :)

    best

    masy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Karin,

    Nog van harte gefeliciteerd. Wat ziet het er geweldig uit met de kleine boeketjes en de lampions! Leuk dat jullie ook een kasje hebben. Ben benieuwd wat er in staat.

    Gezellige dag!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Nog gefeliciteerd Karin, wat een mooie plaatjes! Perfect feest, dat straalt er van af..
    Groet Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd Karin dubbel op met je verjaardag en een super geslaagt feest! Zo gezellig!

    Ps. als we weer in Nederland zijn kun je een timmerman bestellen hoor hahaha....

    liefs uit Zweden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Blij te horen en te zien dat jullie zo'n ontzettend geslaagd feest hebben gehad. Die lampionnetjes zijn heel erg leuk. Ik heb ook lichtjes voor in de boom besteld, die ik morgen ga ophalen.
    Rust lekker uit zou ik zeggen van alle drukte want alhoewel een feestje organiseren erg leuk is vergt het ook heel veel energie! Ik weet er alles van want ik zit er nog middenin :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een geweldig tuinfeest is dat geweest.
    Fijn dat je ook zelf zo genoten hebt !
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Oeps dit keer ben ik echt te laat.....
    De gasten zijn weg alles is al weer opgeruimd........tsss.....maar gelukkig was het zonder mij dit keer ook heel gezellig;)
    Wat zag het er gezellig uit.....wie hier niet bij was heeft echt iets gemist.....(ik dus)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat ziet dit er gezellig uit!!! Jullie hebben echt een superfeest gehad! En ja, de weergoden waren jullie gunstig gezind. Fijn!!
    ps. nog proficiat natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuk liedje !! .................hahahahahaha!!

    Dikke kus meid ! welterusten......stttttt..niet verder vertellen...........

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hai Karin!

    Wat heb je er een plaatje van gemaakt! Heel gezellig! Ik vertrouw nu ook op jouw goede banden met de weergoden hoor..;)

    Groetjes! Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Enne ik las net je reactie bij Lynda, ben ik een druktemaker? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat ziet het er allemaal mooi verzord uit. Jullie feest is er een geworden om nooit meer te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin