dinsdag 26 januari 2010

Bijzonder

Aan al het mooie komt een eind wordt wel gezegd, zo ook aan de bloei van een hyacinth. Heel veel kleine bloemetjes vormden samen eens een mooi geheel.

Nog even mogen ze blijven, ik heb er nog een bestemming voor. Niets bijzonders hoor maar ze hebben nog 1 dag voordat alles is opgedroogd. Ze mogen het pakketje versieren van mijn zus wat ze voor haar verjaardag van haar petekind (mijn zoon) krijgt.

Eigenlijk dus wel een bijzondere bestemming, want mijn zus is niet alleen maar mijn kleine zusjes, maar ook mijn beste vriendin  ........ en die zijn  heel bijzonder.




Ik wens jullie allemaal zo'n vriendin toe!

Liefs,


18 opmerkingen:

  1. Hoi Karin,
    Zóóóó mooi ingepakt is al een cadeau opzich!
    En daar zal je ZUSJE,VRIENDIN EN PEETTANTE heel blij mee zijn.

    Fijne verjaardag!

    Lieve groetjes,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karin,

    Via via kwam ik op je blog en heb je meteen toegevoegd aan mijn favorietje bloglijstje...
    Wat een ontzettend goed idee van die hyacintjes... ik zat er al aan te denken van wat moet ik er nou zometeen mee als ze uitgebloeid zijn... ze worden hier zo lang dat ze bijna omknakken en heb ze al vastgezet met een stokje.. weet ook niet of ze mooi worden als ik ze laat drogen?
    Ik vind dat je een harstikke mooi kado heb gemaakt voor je zus harstikke blij mee zijn!!
    Ik wens je een hele fijne dag,

    Liefs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gedaan...OOK ik heb zo'n vriendin, 2 eigenlijk. Mijn BFF die ik ken vanaf mijn 3e (al bijna 50 jaar dus yikes) Ze woont in Amerika maar als we elkaar bellen kletsen we zo 3 of 4 uur vol lol. EN mijn beste vriendin die in mijn straat woont. Ken haar bijna 3 jaar maar is ook een soort zus voor me. Ben gezegend met beide meiden ♥♥

    Je hebt er een schitterend pakketje van gemaakt, zullen ze blij mee zijn.

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zij is vast heel blij met een vriendin zoals jij.....wat prachtig ingepakt zeg.
    Echt met liefde gedaan.
    Fijne verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is zó lief ingepakt, echt met liefde gedaan en dat zal zekers overkomen bij je zus/vriendin. En wat zal dat pakje heerlijk ruiken!! Fijn is het om een goede vriendin te hebben, wees er maar heel zuinig op!! Ik ben blij dat ik ook zo'n vriendin heb, dus weet hoe dat voelt...

    Fijne dag
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief van je, en een mooi pakje.
    Een goede vriendin, in wat voor 'vorm' ook is heel waardevol. Gefeliciteerd alvast!!
    Fijne dag, groet Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst gefeliciteerd met de verjaardag van je zus. Wat heb je dat leuk gedaan met die losse bloemetjes! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je zusje! en wat een mooi pakje heb je er van gemaakt, gewoon zonde om uit te pakken. veel plezier.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig pakketje zo op deze manier. Zonde om uit te pakken :)
    Fijne verjaardag gewenst voor je zus.
    Lieve groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Karin, als enig kind kan ik aleen maar jalours zijn op en zus waar je lief en leed mee kan delen!
    Je pakje ziet er leuk uit om te geven en te krijgen. Ben even gaan piepen by soos en ben benieuwd wat er in het pakje zit!
    Ben ook nog aan het nagenieten van je slaapkamer foto's! Ze straalt een en al rust uit!
    Groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goede vrienden zijn jammer genoeg maar heel zeldzaam. Gelukkig heb ik ook wel 2 goede vriendinnen en een zus waar ik heel goed mee kan. Leuk dat kado met een heerlijk geurtje. Ik kan nooit geen hyacinten in huis hebben, mijn man kan er niet tegen.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb helaas geen zus dus ook niet zo'n bijzondere vriendin (wel andere vriendinnen hoor!).
    Het pakje ziet er erg mooi en aanlokkelijk uit dus dat zal best wel in de smaak vallen.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige origineel idee. Ga ik zeker onthouden. Ik heb dat altijd met rozen, wanneer de kopjes gaan hangen. De bloem is op zich nog mooi, maar het staat zo treurig. Dus haal ik al de rozenblaadjes los en doe ik in een mooie schaal. Zo geniet ik er toch nog wat langer van.
    Groetjes,Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love hyacinths! What a sweet parcel! It's so nice that you and your sister are best friends!
    Sweet evening!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hello Karin! ;O

    ... ooooh, what wonderful pictures ... GLG; Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gelukkig heb ik twee vriendinnen waar ik ook heel blij mee ben! Zo gezellig om dingen samen te ondernemen!! Je hebt een mooi pakje voor je zus gemaakt!!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Karin! Die Hyazinthen sehen ja schön aus. So eine tolle Farbe! Ich verstehe mich auch sehr gut mit meiner Schwester!
    Viele liebe Grüße, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zou het cadeautje een dag, misschien wel dagen zelfs, onuitgepakt laten, om alleen al zo te kunnen genieten van het geheel. Mooi!! *zucht*
    Een zus heb ik helaas niet, maar wel lieve vriendinnen!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin