maandag 20 oktober 2014

Coffeetime











all pictures are mine 






11 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!!
    Lekker genieten van een heerlijk kopje koffie!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karin, ik ben een echte koffie drinker en deze herfstige koffiemomenten zijn gewoon prachtig om te zien. Een koffie moment voor jezelf, heerlijk.

    groetn Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mmmmmmm....... vers gezet ,zwart en sterk,lekkere bak koffie op elk moment van de dag.
    En het oog wil ook wat,mooi op de foto gezet!
    Heb zo'n zelfde suikerschep☺

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koffie koffie tijd!!!
    Prachtige foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was ik net even aan toe.....heerlijk......

    Thankx

    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb je koffiemoment gemist maar geniet nu, samen met mijn mok thee, gezellig even na. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mmmmm wat een smakelijke foto's Karin en ze zijn ook heel mooi.
    En de foto van je zolder in een vorige post is prachtig.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin