vrijdag 27 december 2013

In between









Een paar dagen om uit te buiken...


11 opmerkingen:

  1. Dat vaasje is ervoor gemaakt, staat erg mooi zo. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geniet van heerlijke dagen niks moet....liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin,
    Dank voor je antwoord, heb een klein maileg popje besteld (bij Home is where the heart is , via google ). Ik ben helemaal happy ;)
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Na al het lekkers van de afgelopen verjaardag en Kerstdagen voel ik me een beetje zoals dit buikvaasje....
    pffffff,maar hoop in het nieuwe jaar weer snel een taille te hebben zoals het halsje van het vaasje;-)

    Geen beter leven dan 'n goei zeggen we hier dan.

    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh prachtig!,eigenlijk vaak zo met iets simpels,ik heb gelukkig niet teveel gegeten haha,maar ben wel blij met de vrije dagen,fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Is het zo erg....
    Ik heb er gelukkig nooit last van, maar ik eet ook niet meer dan anders.
    Mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtiggg ...wens je een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2014 ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb er gelukkig ook geen last van gehad :-)
    Mooie foto's!

    Fijne jaarwisseling
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I am extremely impressed along with your writing abilities and also with the format in your blog. Stay up to the excellent high quality writing, it's rare to find a nice weblog like this one these days.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin