woensdag 4 januari 2012

Liefhebber gezocht




Het had natuurlijk zo de prullebak in gekund, maar uit nostalgie bewaarde ik deze toch maar even. Het komt uit het medicijnkastje van mijn ouders. Wie wat bewaard heeft wat nietwaar (en ik kan je vertellen dat mijn moeder in ruim 50 jaar tijd heeeeeeeeel wat had bewaard!)

Wanneer er iemand is die deze spullen uit de oude doos leuk vindt om te hebben laat het me dan maar even weten. Ik wil er niets voor alleen een adres waar ik het dan naar op kan sturen.


28 opmerkingen:

  1. En lang ook wat bewaard :) sommige dingen kan ik me maar moeilijk herinneren, weet zeker dat je daar snel een liefhebber voor hebt hoor: Dat is toch ook een veel betere bestemming idd. dan de prullenbak.

    Fijne dag/Kram

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ze zijn prachtig! Dat je moeder dat bewaard heeft zeg. Ik vind ze erg mooi, vooral die Eau de Cologne.
    Groetjes, Esther (ik volg je ook hoor!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet zeker dat je er iemand blij mee gaat maken.
    Wat zijn de verpakkingen nog mooi.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel héél erg leuk! Niet weg gooien hoor! Ik zou ze wel willen hebben. Maar ik ben vast de enigste niet. Ik hoop het wel. Mijn e-mail adres is: antoinette.vandeberg@live.nl
    Succes! Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. tja die ouders kunnen er wat van he hahahah je vind er vast een liefhebber voor ...geniet lekker van de dag ...lieve groet rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat ontzettend leuk.. ik heb er geen plek voor maar wel leuk hoor weet je zeker dat je het kwijt wilt?
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Karin,
    Oohhh, dat flesje Boldoot... dat mag je zo naar me sturen hoor... Maar ik vrees dat ik niet de enige ben. Mijn oma had ook altijd van die flesjes binnen handbereik, en een schoon zakdoekje, met gebroduurde bloemetjes er op...
    Tja, herinneringen, heerlijk..
    Ik wens je een heel fijne dag,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karin,

    Ik ben een "stille genieter" van je blog en volg je al een tijdje maar nu wil ik toch graag reageren! Werk zelf in het ziekenhuis en vind dit setje toch wel erg leuk om te hebben, ware nostalgie!

    Wie wat bewaard, heeft wat! Wij hebben een aantal jaren geleden mijn oma haar huis moeten opruimen en hebben (wat ik nu vind) hele waardevolle spullen weggegooid. Toen niet leuk, rommel. Nu, balen als een stekker!

    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ACH, ZO TE ZIEN BEN JIJ OOK AAN DE NIEUWJAARSSCHOONMAAK/ OPRUIM....Ik ook; er staat al van alles op MP, klaar voor de rommelmarkt van de peuterspeelzaal, is weggeven of weggegooid en NOG is het huis niet leeg....pfft...ik bedank dus, hoewel ze wel erg leuk zijn...! Ik weet zeker dat je hier iemand heel blij mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat zijn echt al oude dingen, maar ik heb er heb er geen bestemming voor.
    Ik ben je vorige week gaan volgen, mijn blog is gisteren ook van start gegaan. Kom je eens langs/volgen?

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig nieuwjaar.
    Ik heb het flesje 4711 van mijn oma bewaart.
    Liefs
    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het erg leuke spulletjes, maar hier hebben we al een heleboel van dat soort zaken in huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om dat te vinden.
    Tja, ik vind alles leuk...
    Overal zie ik waarde in.

    Er zal vast een ECHTE liefhebber opduiken.
    Waar het goed aan is besteed.
    Nooit weggooien dus !
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik heb gewacht met reageren omdat ik had verwacht dat er wel meer mensen dit zouden willen hebben.
    Ik zou het namelijk eeuwig zonde vinden als dit in de vuilnisbak terecht zou komen, dus als niemand er belang stelling voor heeft dan zou ik het heel graag willen hebben. Wij hebben hier namelijk een oude tandartskast, met heel veel laatjes. En bovenop zit dus een medicijnkastje. Als je het openmaakt dan komt er nog steeds een medicijnluchtje uit, echt waar! En ik vind het dus leuk om er oude medicijnspulletjes in te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow these are amazing wonderful finds. Hope you have a great day my friend.

    Always Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke blog heb je Karin! Zet je bij mijn favorieten. Gr./

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke blog heb je Karin! zet je bij mijn favorieten. Gr./

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk, maar ik zou niet weten wat ik ermee zou moeten doen, succes met zoeken!
    Fijne avond!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Allereerst de beste wensen voor het komende jaar!!!

    Dit is geweldig! Echt zonde om dit in de prullenbak te zien belanden, dit zie ik liever in mijn brievenbus ;-)

    Liefs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk om die oude spulletjes te zien (maar hof ze niet)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oowww wat leuk :)! Daar weten wij wel raad mee :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nostalgie; leuk om andere mensen blij te kunnen maken met deze mooie spulletjes.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heee...ook de "flux"zit erbij...
    Nou zus, ik zou er een raadsel ofzo aan vastknopen, of een loterij....gelukkig zijn er liefhebbers voor, had jij weer goed gezien...
    Kus, je zus...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je had er wel een giveaway van kunnen maken ;)
    Wel goed dat je het niet weggooid.

    Groetjes
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat gaaf om te zien!

    Enne ook al ben ik nu nog maar een olifantje, ik a voor grijs, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een nostalgie! Ik vind het geweldig!!
    Ik denk alleen dat manlief niet goed wordt als ik zeg: 'Stuur maar op!'
    *zucht* Jammer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Dear Karin,
    I´m a little bit late, but I wish you a wonderful and a happy 2012!I´m looking forward to all your beautiful posts this year!!!!!!

    Big Hugs
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin