woensdag 20 april 2011

Warm welkom




Diegene die mij al langere tijd volgen weten inmiddels dat mijn man (schoenenboer) voor zijn werk regelmatig van huis moet. Dat is geen probleem hoor, ik red me prima alleen, we zijn nooit anders gewend, maar na een weekje afwezigheid ben ik toch ook wel weer blij wanneer hij weer naar huis komt. En natuurlijk wordt er dan gezorgd voor een warm onthaal.

 


Zijn de slopen niet schattig, ik was meteen verkocht, maar daar heb ik wel vaker last van wanneer ik in HAAR winkel kom, (ook dat is inmiddels wel bekend bij de trouwe volgers) en met de nieuwe look is ze nu helemaal van deze tijd. Je ziet, ik ben uit mijn groene fase gestapt en zit meteen midden in mijn rode, wat zal de volgende kleur worden?



Schrik niet hoor, er zal altijd genoeg wit blijven en wit ennuh....
wit natuurlijk en vooruit......ook wat grijs ;)




29 opmerkingen:

  1. jaaaaaaaaaaaaaaaaa die zijn TE schattig!!(heb de verleiding dan ook maar weerstaan, met moeite, dat wel;))) Maar ik weet zéker dat SChoenenboer zich een gelukkig man prijst met zo'n welkom ;)!!!

    Liefs,
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige leuke kussens, dit is maar echt een warm welkom thuis!!!
    Enne, zij heeft zekers een hele mooie site, daar raak je niet uitgekeken..
    Geniet van de dag
    zonnige groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En tjee, wat kun jij je linnengoed glad strijken zeg! ;-) Dat is dubbel genieten hè, alles glad op je bed, ik strijk dat ook allemaal hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze ook zo mooi ben er echt hotel de botel van !
    Enne bedankt voor de reclame ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee Karin je idee ga ik doen ! dat trouwen je weet wel wat je op mijn blog schreef dus houden jullie zusjes de datum maar vast vrij (zodra ik de datum weet hoor je het) !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wanneer kan ik komen logeren...en is schoenenboerzwager weer weg dus???
    Uhhhh...die trouwlustige hierboven...datum vrij houden...ik weet wel een leuk trouwcadeau al...kussens???...ik bedoel, kusjes...haha...
    Ach, en kleurtjes mag op zijn tijd hoor...kijk maar naar je petekindje...
    Kus, je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat zal die schoenenman van je blij geweest zijn met deze kussen . Helemaal in love denk ik. Hihi leuk zijn ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn prachtig en heel romantisch.
    Liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Groen was niet echt mijn ding maar voor dit rood val ik gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dacht eerst dat jij tijdens de dagen dat jou schoenenboer weg is voor zaken, van de morgen tot de avond braaf kruissteekjes zat te borduren;-)

    Maar....ik kwam uit op een mooie website!!:-)

    Wat zullen jullie heerlijk knus liggen onder dit prachtige dekbedovertrek.

    Fijne dag en liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit wordt idd een super speciaal en liefdevol onthaal voor de schoenenboer ;0)
    De bofferd ;0)
    Fijne dagen
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, doe mij die kleurtjes maar ;)
    Wat een warm onthaal met deze slopen, super!!

    Veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk !!! echt ze zijn superrrr......en ja ik ken haar......hahahahh!!...liefs Ria...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk die rode slopen! Wat n leuk welkom voor je man!
    Fijne avond nog!
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kussens. Ik heb De Man ooit verrast met heel andere dekbedovertrekken (je houdt er van of je haat ze: van de tekeningen van Babette). ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Regelmatig een hele week weg..hmm ik baal al als manlief 2maal per jaar 3 dagen afwezig is..
    En die hartenkussens zijn lief!
    Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Da's nog eens 'hart'elijk thuiskomen; ze zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat word een hele romantische avond..)
    Leuke kussens....
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja ! wat leuk.
    Een beetje kleur doet het altijd.

    Wie weet een idee, voor als ik weer eens ga borduren......

    gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dear Karin,
    what beautiful cushions you have! Love the embroiderd hearts!
    Wish you a happy easter!
    Hugs,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi en dat gaat helemaal goed komen zo samen op het kussen...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Karin!

    Very cute post!
    Grettings from me!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Als dat geen liefde is.....;-)

    Wat een mooie slopen, PRACHTIG!

    Hi, wat denk wat voor sneeuw dat op mijn blog is...pluisjessneeuw!!
    Haha, ik vergeet het steeds weg te halen.

    Een hele fijne zonnige dag!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Kijk, dat is nog eens een liefdevol welkom! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooi hoor ;) Ik vind je muurtje met kaarten trouwens ook erg leuk gedaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Mooie kussens en vooral heel lief!!
    Inderdaad het is gezelliger als ze er zijn. Hier zijn we de komende dagen ook weer alleen en zeker na 10 dagen samen is dat altijd weer even wennen. Maar aan de andere kant kan ik nu ongestoord de hele avond op de bank achter laptopje zitten bloggen :)
    Liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen

Ik ben blij met een klein berichtje
I love it when you leave a message
♥ Karin